joi, ianuarie 29, 2009

Tristeti

ea: cineva n-a vrut sa faca sex cu mine...cum adica sa nu vrea cineva sa faca sex cu mine?! mi se parea inimaginabil...i officially hit my sex life's rock bottom. tre sa-nvatz sa-mi tin gura, altfel o sa fiu tot timpu aia vulnerabila si buna si sincera si proasta si lumea n-o sa vrea sa ma futaaa...

el: eu vreau sa te fut daca te consoleaza in vreun fel.

ea: doar psihic. ce fel de uameni is ma aia care vor sa te futa psihic? ii face sa se simta mai impliniti decat daca te-ar fute pur si simplu? oameni rai si fara suflet si tristi...foarte tristi...mai tristi decat pizda mea in momentu asta. sunt beata si atat de trista ca nu pot sa plang.

el: eu am descoperit ca nu iubesc si nu am iubit de-adevaratelea si nu cred ca-s in stare sa iubesc si viata mea este mizerabila daca nu iubesc asa ca vreau sa ma fut ca sa uit.

ea: ah mort pe dinauntru...i love the kind! u're my favorite kind of people, ma atrageti cum atrage o balega musca.

el: vrei sa ma futi?

ea: nu stiu. arati bine? o ai decenta? o sa ma tii in brate si-o sa te prefaci ca a insemnat ceva dupa?

el: da, da, nu.

ea: n-am nevoie de meaningless sex. daca nu exista nici macar o farama de speranta ca as putea avea o relatie sanatoasa si nemasochista, prefer sa am pizda trista o mie de ani decat sa mai sufar ca tampita.

el: crezi ca m-as putea indragosti de tine?

ea: habar n-am. nu m-a iubit decat unu pana acu si...doar cateva luni...si acu imi zice ca am fost o gaura pentru el si ca ma considera o cunostinta.

el: tu nu te-ai putea indragosti de mine.

ea: dont underestimate me...daca esti mort pe dinauntru, sunt toate sansele sa ma...

el: o sa salvez discutia asta for future reference.

ea: don't. tampenii. fac o laba si iau maimutzoiu de la el in brate si plang pana maine dimineata si-mi trece.

el: o femeie care vorbeste despre "pizda ei trista", asta e de tinut minte...

ea: ah, si o sug legendar.

26 Comments:

Blogger rogue said...

Ah, inca o Ioana D'Arc pe altaru tristetii.Labiale that is.
Just let her crash and burn,she'll learn.The attention just encourages her.

1:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Genial, atat dialogul, cat si situatia. Si cu situatie ma refer la spectacolul pe care mi-l ofera feed readerul, punandu-mi pe tava atat postul tau, cat si pe-al domnisoarei.

Si ca de obicei, ma rezum la fi voyeur si va las sa va jucati in continuare.

3:21 p.m.  
Blogger Woland said...

it was fun while it lasted. dar e de tinut minte.

3:58 p.m.  
Blogger puttycat said...

:)

4:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

:)) totusi e amuzant:))

5:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"si o sug legendar." - interesant, f interesant:)

10:41 p.m.  
Blogger Unknown said...

cat de reala este convorbirea si care era concentratia de "sange in alcool" a tipei?

6:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

suna cunoscuta conversatia asta desi nu am avut-o niciodata

1:34 a.m.  
Blogger Indelible Bonobo said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

2:24 a.m.  
Blogger Indelible Bonobo said...

rogue, te-am pus in blogroll :)

woland, nu esti un bun prieten. ar trebui sa-i spui m-mei melodramatice ca ala-i un ticalos, ca s-a folosit de ea, ca n-o merita. si eventual, trimite-o la rogue, care-i poate mai mica, dar stie mai multe.

2:37 a.m.  
Blogger rogue said...

@ InBonobo.com :hmm...ma intreb de unde acest rationament deductiv fara cusur cum ca io as fi mai mica.
In cuvintele poetului: adica cum adica?

2:39 p.m.  
Blogger Indelible Bonobo said...

tu pari sa fi in anul I cel mult II de faculta; femela din poveste oscileaza intre laba, tristezza, meaning si balega. un ansamblu care-i postgrad, indeobste.

2:51 p.m.  
Blogger puttycat said...

@InBonobo: dom'shoara rogue are tot 22. nu-i vina mea ca-s precoaca. in rest, nu-nteleg de ce te bagi unde nu-ti fierbe oala. sau tocma ai descoperit o juna mult prea inteligenta si matura pt varsta ei si esti iar fascinat? repeti greselile? tz tz.
@rogue: daca tot imi dadeai tu sfaturi in cunostinta de cauza, iti dau si eu unul. ignora maimutza. bonobos r iviiiil

2:58 p.m.  
Blogger Indelible Bonobo said...

only 5 wrong assumptions. you're definitely improving. keep up the good work!

3:06 p.m.  
Blogger puttycat said...

aww it's so nice to feel loved

3:08 p.m.  
Blogger rogue said...

@inBonobo : gee,thanx?nu-mi permit sa am riduri emotionale la varsta mea.
For the record: if a woman tells you she's 20,and looks 16, she's 12.

@putty:I can handle myself.thanx anywayz.icsoicso.

@Woland:there's nothin like a good ol' stab in the gut,izzit?

3:16 p.m.  
Blogger Eva said...

Desi cineva a "revendicat" conversatia si nu mai are haz sa vorbim pe tema ei, imi dau si eu cu parerea (in cap): eu cred ca nu e vorba de o pizda trista la propriu, asta-i doar o metafora (catalizata de too much drink probabil), e vorba de o inima trista. Daca era o pizda trista stricto sensu atunci nu se dadea la o parte de la meaningless sex. Si sexul cu oricine n-o sa-nlocuiasca nicioadat sexul (care ar fi fost) cu EL (asta pana cand trece, si apare alt EL). Men often fail too see that!

1:55 p.m.  
Blogger Woland said...

acuma, pe bune, chiar simti nevoia sa propovaduiesti lucrurile astea peste tot si oricui? sexul cu oricine, pulanpizda, mod de viata, religie, martorul lui iehova.

eu zic sa incerci si tu o data si pe urma sa vorbim. cap ou pas cap?

7:43 p.m.  
Blogger Eva said...

Iarta-ma, n-am vrut sa te enervez si nici sa invadez un teritoriu sacru cu parerile mele infantile (despre care ti-ai facut deja o idee si probabil de aceea te si isterizeaza sa le auzi inca o data). N-am inteles insa daca enumerarea reprezinta imaginea ta despre ideile mele sau protestul tau vehement fata de ele.
Oricum, fata cu care ai avut dialogul ma poate contrazice si atunci raspunsul meu va fi invariablement cap.

8:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu sunt f tristă acum căci am realizat că tu nu ai iubit niciodată.... nasol moment... nu ştiu dacă să-mi tai venele sau să-mi fac un ceai din Belladona??? :)))
şi să nu arunci cu pietre în mine dar şi eu cred că fata asta e tristă din alte motive(printre care şi o inimă frântă), nu fiindcă a primit un reject şi a rămas fără sex.

9:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Remember kids, it's not raep if she's asking for it!

11:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"legendar"? adica... (sa nu mi-o ia in nume de rau)... "o face" de mult sau ca pe vremuri :))?... I don't get it... Oricum... =)) =))

7:58 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu, vezi tu, legenda in sine inseamna o poveste de fictiune cu un sambure de adevar. Ea se referea la faptul ca doar o pupa asa putin, mai in scarba, mai la misto, eventual o si mangaie putin cu inelarul si aia e.

3:40 a.m.  
Anonymous Anonim said...

bre, mai scrie si tu ceva...

12:47 p.m.  
Blogger night-shadow said...

:) foarte intereasant :)
mia placut

3:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

:)) tare conversatia..e o vorba..don't love and cry, fuck and smile :) try it ...

12:21 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home