miercuri, decembrie 30, 2009

We are all part of the same compost heap

Nu imi mai amintesc decat becurile de pe tavan care imi zgariau retina chiar si cand tineam ochii strans inchisi. Avea si o oglinda undeva deasupra patului. Camera de curva. Mai lipsea lustra cu ventilator sau ceva, dar ar fi fost deja prea cliseic si prea sinistru. Dupa 6 luni, orice relatie devine cliseica si sinistra. Dupa 6 luni, cand entuziasmul se transforma in plictiseala, efuziunile in indiferenta, dupa 6 luni oglinda de deasupra patului iti accentueaza senzatia ca creierii tai sunt un fel de masa cenusie de consistenta mucilor pe care-i gasesti in batista dupa o noapte intr-un club supraaglomerat si plin de fum. Si nici macar futaiurile nu mai sunt ce erau odata.

I felt like putting a bullet between the eyes of every Panda that wouldn't screw to save its species.

Exista un moment in viata fiecarui cuplu in care cel putin unul dintre ei isi da seama ca relatia aia n-are niciun viitor. Ca celalalt e prea prost, prea futacios, prea plictisitor, ii put picioarele, are mai mereu biscuiti intre dinti, ii cam place sa bea, se cam uita dupa alte fuste etc. etc. Si aici se face diferenta fundamentala intre sexe - o pizda o sa traga cu dintii (metaforic vorbind) de un mascul tembel, nespalat si cu pula mica pentru ca ei, pizdei, ii este teribil de frica de singuratate. Lui o sa i se rupa, o sa-i dea papucii si-o sa se duca la alta. Pentru ca el isi poate oricand umple singuratatea cu fotbal, bere, prieteni, friptane, munca sau alta pizda. In singuratatea ei nu incap decat remuscari, regrete, ezitari, frustrari si o lista nesfarsita de aproape-orgasme pe care le-a ratat pentru ca imbecilul o avea mica. Sau nu stia ce sa faca cu ea.

I wanted to open the dump valves on oil tankers and smother all the French beaches I'd never see.

Inapoi in patul ala, ii simteam greutatea pe mana mea stanga, pe care se intinsese ca sa-si fumeze tigara. Ii auzeam respiratia sacadata, ii simteam tatele transpirate si, in timp ce ma intindeam dupa tigarile mele, o auzeam cum plescaia usor, satisfacuta. Isi daduse drumul de vreo 3 ori. Nu ma mai excitain mod deosebit, asa ca futaiurile durau destul de mult. Asta pana cand ma prindeam si incepeam sa-mi imaginez ca fut in cur o minora sau ceva, atunci terminam si eu mai repede ca sa apuc sa fumez inainte sa inceapa sa bazaie. Femeile au chef de dragoste dupa futai. Barbatii au chef de somn, mancare sau bautura dupa futai. Teoretic, ar fi logic sa presupunem ca, in timpul futaiului, toata lumea are chef de futai. Practic, pentru femei futaiul e doar preludiul dragostei, iar pentru barbati, promisiunea unei mese copioase, a unei ragaituri astronomice sau a unui somnic odihnitor. Futaiul a incetat sa mai fie o destinatie. Acum e doar un drum.

I wanted to breathe smoke.

Fumam si ma uitam la ea cu o scarba inexplicabila. Ma obosea, ma plictisea, ma enerva. Nu mai avea nimic nou sa-mi spuna, nimic interesant sa-mi arate. La inceput era inalta, slaba, frumoasa. Ma atragea. Acum mi se parea mica, grasa, urata. Transpirata dupa un futai banal. Niciodata nu m-am priceput sa ascund chestiile astea. Cand cineva imi provoaca sila, fiecare celula din corpul meu urla chestia asta catre persoana respectiva. Probabil de-asta s-a intors usor spre mine, mi-a aruncat privirea de caprioara paralizata de farurile masinii si mi-a soptit tandru ca ma iubeste. Sa-mi sugi pula, i-am zis, si m-am ridicat sa ma pis.

4 Comments:

Blogger Singur Eu said...

Făcuşi o rimă la sfârşit, cârnăciorule! :*

9:55 a.m.  
Anonymous You'll never walk alone.... said...

Vorbe cu greutate de la un coneseur
Cea mai tare poveste de cand ma indeletnicesc eu cu citit bloguri
Ar trebui incrustate in piatra cuvintele tale, fiule
+
traditionalele
HEPI NIU IĂR
&
YNWA!!

3:44 p.m.  
Blogger adinagiura said...

True si transparent blogul tau. FELICITARI !!

1:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Esti un frustrat

5:51 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home